Liepnas vidusskolas mācību pārzine Ženija Mahņeva atzīst, ka nedēļas mērķis bija padziļināt skolēnu zināšanas, veidot prasmes un izpratni par sabiedrības, vides un personības mijiedarbību.
Liepnas vidusskolas mācību pārzine Ženija Mahņeva atzīst, ka nedēļas mērķis bija padziļināt skolēnu zināšanas, veidot prasmes un izpratni par sabiedrības, vides un personības mijiedarbību. Skolēni rakstīja arī dzeju.
“Krājumu pārlapojot, šķiet, ka tas ir melanholisks, bet iedziļinoties atklājas, ka tajā ir arī gaišas izjūtas,” audzēkņu dzejas krājumu analizē mācību pārzine.
Kā labāko darbu viņa atzīst 7.klases bērnu veidotos sienas dekorus, kas tagad rotā skolas gaiteni. “Agrākie dekori bija izbalējuši. Skolēni spēja gaiteni prasmīgi atdzīvināt,” priecājas Ž. Mahņeva.
Viņa uzskata, ka ir izdevies sasniegt projektu nedēļas mērķi. “Audzēkņu darbi ir kvalitatīvi un pārdomāti. Labi, ka projekti nav tikai teorētiski, bet arī praktiski,” viņa norāda.
“Ar anketu palīdzību izvērtējām bērnu viedokļus par projektu nedēļas nepieciešamību. Atbildes bija dažādas: laimīgs, ieinteresēts, garlaikots, dusmīgs, aizkaitināts un aizkustināts. Vislabāk viņiem patika, ka varēja brīvi izteikt viedokli, daudz strādāt ar datoru,” komentē Ž. Mahņeva.
“Domāju, ka projektu nedēļā bērniem attīstās sadarbības, patstāvīgā darba prasmes un analītiskā darbība. Pedagoģijā ir daudz jaunu darba formu. Tas rosina bērnus būt zinātkārākiem, attīstīt iemaņas, izteikt viedokli un kontaktēties,” stāsta Ž. Mahņeva.