Reklāma

Barista iesaka: 5 labi iemesli, kādēļ vērts investēt savas līdzi ņemamās krūzītes iegādē

Foto: Publicitātes

Lai gan pēdējā gada laikā liela daļa uzņēmumu un patērētāju mērķtiecīgi virzījušies uz iepakojuma daudzuma samazināšanu, Covid-19 pasauli atmetis soli atpakaļ. Sejas maskas, individuāli iepakota pārtika un citi drošības pasākumi tikai pastiprinājuši problēmu. Kā pielikt savu roku tās risināšanā? Lai gan tiek lēsts, ka tikai nepilni 3% klientu visā pasaulē izmanto savas krūzītes kafijas iegādei*, tepat Latvijā ik nedēļu ap 1000 karsto dzērienu tiek iepildīti līdzpaņemtajās krūzēs, liecina “Narvesen kafijas kluba” dati, un šim skaitam ir pozitīva tendence pieaugt. Kāpēc šādas līdzi ņemamās krūzītes ir vērtīgs ieguldījums un labs darbs, atgādina “Narvesen Kafijas kluba” barista Gatis Silenieks.

Barista Gatis Silenieks
Foto: publicitātes

Ilgāk karsts

Termokrūze darbojas divos virzienos – tā nelaiž siltumu ārā un aukstumu iekšā. Kafija šādā krūzē daudz ilgāk saglabājas karsta, kas ir sevišķi aktuāli gada vēsajos mēnešos, kuru Latvijā ir vairāk nekā silto. Tas ir labs risinājums tiem, kuri kafiju vēlas malkot lēnām, pa laiciņam izbaudot malku aromātiskā dzēriena – šādā krūzē iepildīta kafija ilgi saglabās patīkamu temperatūru un nodrošinās enerģijas lādiņu vairāku stundu garumā. Turklāt termokrūzi, kur iepildīts karsts dzēriens, vai krūzīti ar īpašu silikona maliņu ir patīkami turēt rokā, nebaidoties no apdedzināšanās. Savukārt vasarā arī aukstā kafija saglabās tai paredzēto temperatūru.

Ietaupījums gada griezumā

Lai motivētu iegādāties kafiju savā krūzītē, vairums tirdzniecības vietu pircējiem piešķir atlaides vai nodrošina citu bonusu sistēmu. Piemēram, “Narvesen” piedāvā 10% atlaidi karstajiem dzērieniem, ja tos pilda savā krūzītē. Šādu motivējošu praksi ieviesušas kafijas vietas visā pasaulē. Ja neesi drošs, vai tev pienākas bonuss, uzpildot kafiju savā krūzītē, apjautājies pārdevējam jebkurā tirdzniecības vietā – iespējams, par šādu iniciatīvu saņemsi atlaidi! Ja kafiju līdzņemšanai iegādājies regulāri, gada griezumā šādi vari ietaupīt pat vairākus desmitus eiro.

Drošāk veselībai

Laikā, kad daudzus noteikumus pasaulē ievieš Covid-19, lieka piesardzība par ļaunu nenāks. Lai gan tirdzniecības vietās tiek veikti dažādi drošības pasākumi un visu nepieciešamo kafijas pagatavošanai izsniedz pārdevējs, drošāk tomēr ir pildīt kafiju savā krūzītē, kam esi pieskāries tikai tu pats. Turklāt, nākot pēc kafijas ar savu iemīļoto krūzīti, vari izvēlēties tieši to dizainu, kas acīm un sirdij šķiet vistīkamākais, un ieturēt savu stilu.

Videi draudzīga izvēle

Atbildīgas izvēles šodien, lai dzīvotu uz veselīgas planētas rīt – aizvien vairāk cilvēku visā pasaulē maina ikdienas paradumus, sliecoties par labu dabai draudzīgam dzīvesveidam. Līdz ar šīm izmaiņām nežēlastībā krituši dažādi plastmasas izstrādājumi, arī krūzītes kafijas līdzņemšanai daudzās tirdzniecības vietās, kas pārklātas ar plānu plastmasas slānīti, tāpēc nav 100% pārstrādājamas.

Lai gan, piemēram, “Narvesen” jau ieviesuši jaunākās paaudzes krūzītes un vāciņus, kas ir pārstrādājamas un kompostējamas, jo tiek izgatavotas no augu šķiedras: tajās netiek izmantoti no naftas ķimikālijām iegūti materiāli, bet pret mitruma izsūkšanos aizsargā bioloģisks mitruma aizsargslānis. Tomēr visvērtīgāk būtu neizmest atkritumos neko, tāpēc sava krūzīte, kas kalpos ilgus gadus, ir pārdomāts pirkums.

Nezaudē ne lāsi

Kuram gan nav nācies izšļakstīt kafiju, atrodoties kustībā! Īpaši aktuāli tas ir velosipēdu cienītājiem vai garāku maršrutu kājāmgājējiem. Lai pastaiga vai velobrauciens nepārvērstos cirka cienīgā balansēšanas treniņā, lielisks risinājums jau atkal ir līdzi paņemtā krūzīte ar cieši noslēdzamu vāciņu, kas nepieļauj kafijas izšļakstīšanos vai izlaistīšanos. Visefektīvākās šajā ziņā ir speciālās ceļojumu krūzes, kuras aizver ar īpašu klapīti vai aizgriežot ciet vāciņa atveri. Lej kafiju ceļojumu krūzē, liec mugursomā vai velosipēda grozā un dodies meklēt vislabāko punktu pilsētā, kur to nobaudīt! Iedvesmojies no pirmās Latvijas slepeno punktu kartes pilsetaspunkti.lv un atklāj jaunas vietas.

*Starbucks Global Social Impact Report 2019

Līdzīgi raksti

Reklāma

Pievieno komentāru