Satiksmes ministra Anatolija Gorbunova vizīte Alūksnes rajonā devusi cerību, ka 2002.gadā pabeigs ceļa Alūksne – Lucka posmu un atjaunos asfalta segumu ceļam Alūksne – Ape.
Satiksmes ministra Anatolija Gorbunova vizīte Alūksnes rajonā devusi cerību, ka 2002.gadā pabeigs ceļa Alūksne – Lucka posmu un atjaunos asfalta segumu ceļam Alūksne – Ape. Autoceļu direkcijas Alūksnes nodaļas vadītājs Māris Salmiņš domā, ka kopā ar Ziemeru, Jaunlaicenes un Veclaicenes pašvaldības darbiniekiem ir izdevies aizstāvēt vietējās intereses.
“Iepazinos ar situāciju, lai būtu vieglāk noteikt prioritātes un arī ievērot rajona iedzīvotāju vēlmes. Satiksmes ministrijai nav būtiski, kura pagasta ceļos iegulda līdzekļus. Bet ir svarīgi, lai alūksnieši atzītu, ka prioritātes noteiktas pareizi,” laikrakstam atzīst A.Gorbunovs.
Divus miljonus papildu finansējumu no Autoceļu fonda saņems visi pagasti, un “tie arī zinās, kā tos izlietot”. Bet 10 miljonu latu sadale reģionālo ceļu būvei liek ministram rūpīgi iepazīties ar situāciju un to izvērtēt. “Vai būvēt 4,6 kilometru ceļa posmu, kas ir nepieciešams trim pagastiem vai atjaunot asfalta segumu tur, kur tas slodzes dēļ kļuvis bīstams. Tāpēc gribēju redzēt šos ceļus un pārrunāt, cik tie vajadzīgi uzņēmējdarbības attīstībai,” norāda ministrs. Viņš uzsver, ka ir liela atšķirība, vai atjauno asfalta segumu vai to klāj no jauna. Prioritāte ir reģionālie ceļi, jo tie ir “autobusu un piena ceļi”, kam ir liela transporta satiksmes intensitāte. A.Gorbunovs saprot, ka pa pagasta ceļu zemnieki brauc katru dienu un tāpēc ir jāņem vērā viņu vajadzības. “Ir pamats domāt, ka ministra vizītei būs atdeve. Protams, jāpanāk, lai valsts ierēdņi iekasē akcīzes nodokli, jo šogad tas būs tikai 90 procentu apjomā,” uzskata M.Salmiņš. Viņš atzīst, ka laika apstākļi rajona zemes ceļos “rada katastrofālu situāciju”. Ja nemitēsies lietus un sniegs, tad smagajam transportam tos būs jāslēdz.