Apē notika apdrošināšanas aģentūras “Baltikums” klientu apkalpošanas centra reprezentācija.
Apē notika apdrošināšanas aģentūras “Baltikums” klientu apkalpošanas centra reprezentācija. Tas pilsētā strādā apmēram gadu, un tā laikā notika tirgus izpēte.
“Tagad ir skaidrs, ka klientu apkalpošanas centrs ir vajadzīgs. Lai gan apdrošināšanas aģenti apmeklē iedzīvotājus mājās, viņi labprātāk paši dodas uz centru. Tā telpas ir izremontētas, lai apmeklētājiem būtu patīkami. Ir domāts arī par darbinieku ērtībām,” laikrakstam stāsta apdrošināšanas aģentūras “Baltikums” vadītāja Inta Baumane.
Apes klientu apkalpošanas centra vadītāja Astrīda Deigele beidza apmācības kursu un saņēma sertifikātu. “Apes klientu apkalpošana centra ieņēmumi ir apmēram ceturtā daļa no kopējiem. Gandrīz visos rajona pagastos strādā aģenti, kas ne tikai izsniedz apdrošināšanas polises, bet arī kārto izmaksas. Liepnā ir paredzēts veidot klientu apkalpošanas centru, un pašlaik cenšamies noskaidrot apkārtējo pagastu iedzīvotāju vēlmes,” norāda I.Baumane.
Aģentūra “Baltikums” pirmā piedāvāja 30 procentu atlaidi obligātajā civiltiesiskajā transporta apdrošināšanā. Klienti to ir ievērojuši un pagarina apdrošināšanas polises. “Daudzi slēdz transporta brīvprātīgās apdrošināšanas līgumus, lai arī satiksmes negadījumā vainīgā vai citā negadījumā bojātā automašīna saņemtu kompensāciju remontam. To saņem arī, ja mašīna ir nozagta,” klāsta I.Baumane.