Pagājušajā nedēļā laikraksts “Alūksnes Ziņas” atpūtas klubā “Jolanta” pirmo reizi rīkoja klientu dienas.
Pagājušajā nedēļā laikraksts “Alūksnes Ziņas” atpūtas klubā “Jolanta” pirmo reizi rīkoja klientu dienas. To mērķis bija iepazīstināt “Alūksnes Ziņu” klientus ar SIA “Dzirkstele” darbību un veicināt klientu sadarbību ar “Alūksnes Ziņām”. Lai uzzinātu mūsu sadarbības klientu viedokli, vai šāds pasākums vispār ir vajadzīgs, lūdzām viņus izteikt savas domas par klientu dienām.
Vienreiz gadā vajag izvērtēt
“Arī agrāk esmu piedalījusies klientu dienās, tikai ne tādās, ko rīkojis preses uzņēmums. Pasākumā piedalījās Vidzemes augstskolas Komunikāciju un sabiedrisko attiecību speciāliste Gunita Berķe, kas tam “uzdeva toni”. Var pat teikt, ka viņa bija pasākuma “rozīnīte”. Manuprāt, šādas klientu dienas noteikti ir vajadzīgas. Alūksnē reti rīko pasākumus, kur runā par konkrētu uzņēmumu, tā nākotnes iecerēm un sadarbības iespējām ar pārējiem uzņēmumiem. Šāds pasākums vedina cilvēkus nedaudz citādāk paskatīties uz apkārt notiekošo. Uzņēmumu ikdienas steigā bieži trūkst laika paraudzīties uz notiekošo tīri teorētiski un pārrunāt uzņēmuma strukturālās, cilvēciskās un politiskām vērtības. Protams, šādu izvērtēšanu nevajag katru dienu, bet vismaz reizi gadā noteikti. Manuprāt, vajag rakstīt par cilvēkiem, kas grib izteikt savu viedokli. Personīgi es pagaidām nevēlos, lai par mani raksta, jo tam nav ekonomiska pamatojuma. Ir jāraksta par vietējiem uzņēmējiem un ar cilvēkiem saistītajām aktualitātēm. Jo vairāk mēs viens par otru zināsim, jo vieglāk būs veidot sadarbību un rast kopīgu valodu. Nenožēloju, ka aizgāju uz “Alūksnes Ziņu” klientu dienām,” atzīst SIA “Donita” Alūksnes grāmatnīcas vadītāja Spodra Matisāne.
Katram radās savs iespaids
“Šīs bija pirmās klientu dienas, ko rīkoja preses izdevums mūsu rajonā un kurās es piedalījos. Esmu bijusi Balvu maiznīcas rīkotajās klientu dienās. Ja abu šo uzņēmumu rīkotos pasākumus salīdzina, tad jāsaka, ka tās ir divas atšķirīgas lietas. Balvu maiznīca iepazīstināja ar savu jauno produkciju, stāstīja, kā vada uzņēmumu un kā iztiek. Manuprāt, “Alūksnes Ziņu” klientu dienā šādas informācijas bija mazāk. Jauki, ka bija loterija, kur varēja laimēt jauniznākušo grāmatu par Gulbenes basketbola komandu “Buki”. Man par šo pasākumu atpūtas klubā “Jolanta” ir pozitīvs iespaids. Uzskatu, ka šādas klientu dienas Alūksnes rajona uzņēmējiem ir jārīko, lai iepazīstinātu pārējos ar savu darbību. Domāju, ka visi tur jutās labi. Varēja manīt, ka katram radās savas simpātijas vai pretenzijas, kad runāja G. Berķe no Vidzemes augstskolas,” domā veikala “Kāre” vadītāja Solvita Jaunkamte.
Savstarpēja palīdzība ir svarīga
“Man patika klientu dienas, jo tikšanās noritēja mierīgā un patīkamā gaisotnē. Visiem klātesošajiem bija iespēja izteikt domas. Interesanta izvērtās diskusija ar G. Berķi. Manuprāt, laikrakstam ar vietējo uzņēmēju ir obligāti jāsadarbojas, jo viens otram tie var veiksmīgi palīdzēt. Ne biežāk kā gadā reizi, bet šādas tikšanās ir vajadzīgas. Tās liek uz brīdi apstāties no ikdienas steigas un paraudzīties citam uz citu. Personīgi man mediji palīdz risināt daudzus ar uzņēmējdarbību saistītus jautājumus,” atzīst ziedu salona “Maska” vadītāja Aiva Avota.