Normunds Lipāns vērsās laikraksta redakcijā ar jautājumu par automazgātavas darbu Alūksnē.
“Situācija bija tāda, ka vajadzēja skaisti uzpucēt mašīnu. Laika bija maz, pulksten 7.30 biju pirmais klients pie automazgātavas “JM Grupa” Alūksnē un gaidīju, lai ātri nomazgātu mašīnu – jāteic gan, ka bez iepriekšēja pieraksta. Diemžēl netiku pieņemts šajā automazgātavā, jo atbilde bija – nē, mums 8.30 ir pieraksts. Tad nu dzīvē svarīgā notikumā tāds pats braucu uz Valmieru. Īsti nesaprotu pamatojumu, kāpēc mani nevarēja paņemt. Jautājums, vai viņi nepieņem mašīnas mazgāšanai bez iepriekšēja pieraksta? Vai pieņem tikai zināmos klientus? Tad, lūdzu, uzrakstiet, ka pieņemat tikai konkrētus klientus,” vaicā N. Lipāns.
Automazgātavas darbiniece, kura publiski savu vārdu nevēlējās minēt, skaidro radušos situāciju: “Jā, mums ir situācijas, kad automazgātavā boksā nav nevienas mašīnas, bet ir noteikti pieraksti uz konkrētiem laikiem. Ja ir pierakstīta mašīna uz pulksten 10.00, bet ja cits klients ir atbraucis 9.50, tad, loģiski, mēs nevaram paņemt citu klientu, jo tad būs neapmierināts tas, kurš ir pieteicies laikus, un viņam būs jāgaida uz kādu, kurš nav pieteicies. Žēl, ka šoreiz sanākusi tāda nepatīkama situācija.”
Automazgātavas īpašnieks Mairis Arājs uzsver, ka uzņēmuma interesēs nav dalīt klientus. “Mums katrs klients ir svarīgs. Mēs nevaram atļauties kādu klientu neņemt apzināti. Es zinu, kā meitenes strādā, un arī viņas ir ieinteresētas pieņemt klientus, jo saņem bonusus atkarībā no klientu skaita. Automazgātavu var apmeklēt jebkurš, vislabāk, ja ir iepriekšējs pieraksts,” saka M. Arājs.
Uz automazgātavu – labāk iepriekš piesakoties
00:00
24.03.2020
53